Monday 22 August 2011

ENTRY KHAS UNTUK EN. ANGAH


Kehadapan En. Angah

Saya sebenarnya dalam dilema dan tak tahu nak minta pendapat siapa tentang dilema saya ni, saya dah minta macam2 pendapat tapi semuanya macam kurang meyakinkan.

Saya ada seorang teman lelaki, W. Kami berkenalan dah 7 bulan tapi kami baru bersama dalam 4 bulan. umurnya 25 tahun. Saya rasa ramai orang di luar sana mengalami masalah ni. Masa awal perkenalan kami, saya kenal dia sebagai seorang yang caring, baik, dan gentleman. Dia kerap sms dan call saya. Tapi itu masa mula-mula aje. dalam 2 bulan ni, dia dah berubah. Dia jarang pedulikan saya. sms dah jarang, call apatah lagi. Kalau dulu, hari2 dia datang jumpa saya, sekarang, seminggu sekali nak nampak muka pun payah. Kalau dulu, saya ajak ke mana2 pun sanggup pergi, tapi sekarang, nak ajak keluar ada je alasannya. Tambahan pula mak dia tak suka dia berkawan dengan saya, maka dia makin menjauhkan diri. Saya pernah cuba suarakan masalah ni pada dia, tapi dia tak beri penjelasan pun. Alasan dia, sibuk. Kata orang, kalau seseorang lelaki tu jujur nakkan kita, dia akan segera jumpa dengan keluarga kita. Saya takde ibu bapa, tapi ada ibu bapa angkat, dan mereka beria-ia nak jumpa W ni, dan saya pun dah banyak kali ajak dia jumpa mereka, tapi dia tak nak, alasan da belum sedia.

Saya dah mula sangsi dengan perasaan dia pada saya. Tapi kawan baik kami cakap, dia memang sayangkan saya, dia buat begitu ada sebabnya. Tapi saya tetap ragu2 dengan jawapan tu. Saya rasa dia tak serius dengan saya, saya pernah terfikir nak tinggalkan dia, tapi tak sampai hatila pulak, sebab dia bukannya curang dengan saya.

Saya mintak tolong sangat, apa pendapat en. angah.....please, sebab saya sebenarnya memang dah lama nak tanya pendapat en. angah, tapi segan, tapi sekarang saya nak tanya jugak....tolong yea....


1 comment:

  1. erk.. hurmm.. sabar.. idup kena rileks..

    sila add angah fb, mgkin angah boleh kongsikan pandangan sebagai sempadan.. y penting idup kena rileks..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...