Thursday 18 August 2011

LIPAS OH LIPAS......


Waaa....agak langsi cik lipas ni ea...kali ni memang nak cerita pasal dia ni, tu yang dia kerek sikit tu. Malam tadi masa lepak dengan kawan-kawan sambil menikmati bubur lambuk paling femes kat KL ni, bubur lambuk  Kg. Baru.

Tak tau macam mana boleh terkeluar cerita Cik Li ni....Member aku Ain namanya, dia kata, dia pernah kena kejar dengan lipas, bukan yang merayap biasa tu, dia kejar sambil terbang. Lipas kan ada kepak. ha, macam orang tak tentu arah la kawan aku kena kejar dengan 'jet pejuang hidup' tu.


kata kawan aku ni, sebenarnya Cik Li ni memang akan tertarik dengan bau minyak wangi dan dia lagi akan datang bila kita fikir-fikir pasal dia. Kawan aku ni pulak memang hantu minyak wangi, so nasib dia la kan....




Tapi, pakwe dia pun takut pada cik Li ni jugak. Aku pun tak sangka gak ada lelaki takut lipas rupanya. Tapi memang kalau jumpa Cik Li ni, terutama yang suka terbang-terbang tu, alamatnya memang tak cukup tanah la dia lari. Aku rasa kalau kaum kerabat Cik Li jumpa diorang ni, mesti diorang pakat-pakat gelak, hehehe...


Aku tak taula betul atau tak kawan aku ni kata kalau orang pakai minyak wangi memang 'kaum' ni suka. Tapi yang bab dia datang kalau kita fikir pasal dia tu, aku rasa boleh dipercayai la....

KORANG RASA????








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...